Wstęp

Hermiona Granger, postanawia opowiedzieć dzieciom jak doszło do tego, że jest z ich ojcem. Czytelnik od samego początku nie zna jego tożsamości, może się jedynie domyślać kim on jest...

poniedziałek, 27 stycznia 2014

INFORMACJA.


Mam do Was parę słów. Wiem, że wiele osób jest poirytowane jak rzadko dodaję posty. Rozumiem to. Jednakże wbrew pozorom, nie jestem humanistką. Rozszerzenie z matematyki robi swoje, a prawdę mówiąc je kocham. Mam też życie osobiste oraz cudownego chłopaka, któremu muszę poświęcać czas. Przykro mi, ale nie jestem w stanie dodawać postów co chwilę. Ale rozumiem Wasze negatywne nastawienie do sprawy, co więcej postaram się to zmienić. Nie mogę nic obiecać. Ale zapowiadam wszem i wobec rzecz pewną, że w okolicach czwartku/piątku pojawi się kolejny rozdział.

Cieszę się też, że mimo tylu przerw wciąż otrzymuje tyle pozytywnych komentarzy od tych samych osób, to dla mnie bardzo miłe i motywujące. Dziękuje Wam wszystkim.





8 komentarzy:

  1. Chciałam Ci skomentować na fp "Napisałaś rozdział? jak nie to siedź cicho" xD ale włączyłam link i widzę, że będzie. to dobrze, bo strasznie jestem ciekawa dalszego ciągu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weasley, nie przejmuj się! Rozdziały dodajesz w prędkości światła! Moi czytelnicy na nowe rozdziały czekają ponad miesiąc ;D Masz niezłe tempo, a ludzie zawsze będą oczekiwać, byś pisała szybciej ;d
    Pozdrawiam!
    PS Przepraszam za brak komentarza przy ostatniej notce :c

    OdpowiedzUsuń
  3. to po co zakładałaś tego bloga skoro nie masz na niego czasu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie szkodzi ... Na takie cuda jakie ty piszesz warto czekać :)
    http://harry-potter-cz8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że będziesz pisać dalej.. każdy ma swoje życie i nie przejmuj się co piszą inni. Po porostu dodawaj, kiedy możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "dodawaj kiedy możesz" nie sądzisz że jak zakład sie bloga to to do czegoś zobowiązuje ? trzeba liczyć sie z tym że ludzie czekają na te rozdziały tygodniami jak np: ja . i pomysleć też o innych . wszyscy mamy swoje zycie . ale trzeba tez liczyć się z innymi

      Usuń
    2. *Mystery rozpoczyna wojnę*
      Trochę zrozumienia. Tak jak powiedziałaś - trzeba liczyć się z innymi. Może ma olać klasówkę, bo czytelnicy czekają na rozdział, co? Może niech zerwie z chłopakiem, bo ktoś jest wyjątkowo niecierpliwy? Blogowanie ma być przyjemnością. A pisanie z przymusu w niczym nie przypomina radości związanej z pisaniem z własnej woli. ;)

      Usuń
    3. nie mówie ze ktos ma z kimś zrywać ale plz mogła by sie postarać zeby troche częściej dodawać rozdziały//....

      Usuń