Wstęp

Hermiona Granger, postanawia opowiedzieć dzieciom jak doszło do tego, że jest z ich ojcem. Czytelnik od samego początku nie zna jego tożsamości, może się jedynie domyślać kim on jest...

niedziela, 16 lutego 2014

INFORMACJA.


Z powodu problemów technicznych związanych z programem Word, który chyba robi sobie ze mnie jaja... jestem zmuszona dodać rozdział jutro. Pisanie ostatniego akapitu, czyli jak na razie trzech linijek zajęło mi bowiem 30 minut, bo program odmawiał posłuszeństwa...
Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Nie martwcie się, jutro już się z tym pomęczę.

18.02.14r.
WCIĄŻ WALCZĘ....
Mój komputer ze starości zacina już wszystko i przygasa mu ekran. Tak cudnie.
Walczę dalej.

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie mozesz sie z tym meczyc ile chcesz przeciez nie musisz sie spieszyc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję cie do LBA więcej szczegółów na moim blogu http://dzieci-mroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chce pospieszać, ale kiedy będzie rozdzial?? Bo nie moge sie doczekac! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wciąż walczę, błagam o cierpliwość... bo ostatni akapit jest dość ważny. a mój komputer ze starości już po prostu wariuje :(

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz :) czekamy, czekamy :D
      Walcz dalej ^^
      ~Madzia

      Usuń