Wstęp

Hermiona Granger, postanawia opowiedzieć dzieciom jak doszło do tego, że jest z ich ojcem. Czytelnik od samego początku nie zna jego tożsamości, może się jedynie domyślać kim on jest...

sobota, 22 lutego 2014

:)


Niestety, do czasu naprawy komputera jestem zmuszona przerwać prowadzenie bloga.
Mam nadzieję, że to zrozumiecie. Jest mi strasznie głupio, że stało się to akurat teraz gdy rozdziały miały być regularnie... Nie wiem kiedy ukaże się kolejny rozdział. Być może ta historia będzie jedną z tych nigdy nie zakończonych... Dziękuję, że tu zaglądacie.

11 komentarzy:

  1. no nie! czemu akurat ten? tak bardzo się nie mogłam doczekać żeby wiedzieć, kto w końcu jest ojcem jej dzieci i jej mężem. :c
    no ale chyba nigdy się nie dowiem.
    Ale pozostaje nadzieja, że kiedyś do nas wrócisz i dokończysz historię...
    Pozostaje mi życzyć, aby twój komputer został naprawiony, i abyś wróciła do nas... ;c ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że naprawa nie potrwa zbyt długo :(. Nie możesz wysłać z telefonu, albo innego komputera? tak się w to wciągnęłam, że nie mogę się doczekać co będzie dalej! powodzenia :|

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ;c. a tak się wciągnęłam w to opowiadanie :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo jeszcze?? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz pisz :)
    hgwk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz jeszcze pisać tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na serio naprawa komputera trwa tak długo? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. My dalej czkamy ;CCCC

    OdpowiedzUsuń
  9. ej mała co się dzieje?? już nie mogę wytrzymać przeczytałam całość chyba z 20 razy i czekam na więcej ☺ kiedy będzie ciąg dalszy??

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że już nic nie dodajesz. :c to było najciekawsze opowiadanie o dramione jakie kiedykolwiek czytałam :((((.

    OdpowiedzUsuń