Wstęp

Hermiona Granger, postanawia opowiedzieć dzieciom jak doszło do tego, że jest z ich ojcem. Czytelnik od samego początku nie zna jego tożsamości, może się jedynie domyślać kim on jest...

niedziela, 9 lutego 2014

NIESPODZIANKA + LBA

Uwaga, prezentuje pierwszą zapowiedź kolejnego rozdziału! Więc włączajcie głośniki, czytajcie cytaty, które znajdą się w kolejnej notce i... Znajdujcie odpowiedzi na moje tajemnice :>






LBA!
Zostałam nominowana przez Ewę, prowadzącą bloga ignis-vitae :) Już wcześniej nominowało mnie kilka osób, ale jakoś nigdy nie mogłam się w sobie zebrać z odpowiedzią, ale tym razem postanowiłam się jednak przełamać.

Czym jest LBA?
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera wramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana też blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości do ich rozpowiszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania do mnie:



Wolisz pisać pod publikę, tracąc siebie czy dla siebie, czasem tracąc publikę?
Bardzo ciekawe pytanie. Przyznam szczerze, że musiałam się nad nim trochę zastanowić. Ale odpowiedź jest prosta i nielogiczna, dla siebie pod publikę. Myślę, że to co piszę "dla siebie" idealnie trafia do publiki, patrząc na 15 tysięcy wyświetleń, jestem tego wręcz pewna. Jasne, że czasem zrobię coś dla fanów, na przykład posłucham prośby zawartej w komentarzu, ale nigdy nie tracę przy tym swojej wizji rozdziału, a nawet całego opowiadania.

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
Od czytania znakomitych książek i chęci stworzenia czegoś tak niezwykłego. Do założenia samego bloga... Hm, myślę, że było to przeczytanie rozdziału na blogu mojej koleżanki. Wtedy pojawiła się taka myśl, że może by coś z tym zrobić. 

Czy masz jakieś inne pasje?
Oczywiście! Na pierwszym miejscu, jest pasja, którą wiele fanów może uznać za dziwną. Matematyka. Jestem na klasie z rozszerzoną matematyką, którą naprawdę uwielbiam. A w 2 liceum, ocenę dobrą z rozszerzenia uznaję za swój ogromny sukces, ale też spełnianie pasji. Na drugim miejscu jest zamiłowanie do języka angielskiego, oglądam filmy i seriale po angielsku. Czytam też książki i artykuły, a niekiedy łapię się na tym, że myślę po angielsku. Haha, tak, możecie mnie uznać za dziwną. Oprócz tego uwielbiam też muzykę, pogrywam na keyboardzie i brzdąkam na gitarze(ale tutaj to doprawdy brzdąkam, bo znam ledwie kilka akordów!), kocham psy, z którymi mam stały kontakt, bo ja posiadam swojego wielkiego kundla, a mój chłopak dwa wielkie, co więcej niedługo zostanę wolontariuszką w schronisku. Uwielbiam także jeździć konno i jeździ na łyżwach. Posiadam jeszcze jedną wielką pasje, która ma ponad 180 wzrostu, ma na imię Damian, ma cudowne niebieskie oczy i jest ze mną od 2 lat :)

Jakie książki są Twoimi ulubionymi?
Nikogo nie zdziwi, gdy odpowiem Harry Potter. Oprócz tego uwielbiam serię Igrzyska Śmierci, co jest dla mnie zabawne, bo przeczytałam książkę niedługo po jej premierze w Polsce, gdy nikt jeszcze o trylogii nie słyszał, a teraz widzę tłum ludzi, którzy się nią zachwycają. Bardzo podoba mi się też saga Dary Anioła, polecam wszem i wobec. Dla ludzi lubiących magię, dwuczęściową opowieść o Annie Magiczna Gondola i Złoty Most. Książki Jakuba Małeckiego, ze szczególnym wskazaniem na Błędy, które przez długi czas były moją ulubioną książką. Seria Gone i naprawdę wiele innych fascynujących książek, i jedna wzruszająca do łez I wciąż ją kocham. Muszę jednak z czystym sumieniem wyznać, że nie potrafię przekonać się do Władcy Pierścieni. 

Jakie lubisz filmy/seriale?
Najwspanialszy serial na świecie to "How I Met Your Mother" wylałam na nim mnóstwo łez, zarówno ze śmiechu jak i wzruszenia. Uwielbiam także The Big Bang Theory, 2 Broke Girls, Dr. House, Gossip Girl i That 70's Show. Wybaczcie, ze tytuły w oryginale, ale tylko tak je oglądam. Jeśli chodzi o filmy to na mojej liście na pewno znajdziecie wszystko co stworzył Marvel, ze wskazaniem na Avengers i Iron Mana 3. Bardzo lubię też liczne horrory, pod warunkiem, że nie oglądam ich sama. Jednym z nich jest Klucz do koszmaru. Z filmów akcji Efekt Motyla. Wspaniały film, pokazujący jak jedna decyzja wpływa na nasze życie. Polecam. Nie mogę też pominąć filmu, na którym wylałam mnóstwo łez PS I love you

O czym marzysz?
Haha, oczywiście, że o wakacjach. A jeśli chodzi o dalsze plany, to o domu jednorodzinnym nieopodal mojego ukochanego rodzinnego miasta - Krakowa. O życiu z jedną z moich pasji... No i o gromadce psów! 

Jaką książkową postać lubisz najbardziej?
Hermionę. Dlatego postanowiłam założyć bloga właśnie o niej. Była ona mądra, nie tylko książkowo, podziwiam ją za odwagę i trzeźwe myślenie w sytuacjach, w których wielu z nas uciekłoby i się schowało. Przypomina mi trochę mnie, pod wieloma względami. Może z wyjątkiem moich rudych włosów, haha. Mimo to, jest moją ulubioną książkową postacią. 

Czy wierzysz w magię?
Pozdrowienia z Hogwartu!

Jaki jest Twój ulubiony cytat?
Hmmm...
"It's gonna be LEGEN... wait for it ... DARY!" - Barney Stinson
"- It's gonna be legendary.
- Not "wait for it"? 
- I've got you, I don't have to wait for it any more." -Barney Stinson, Robin Scherbatsky.

Hahaha, te zdecydowanie będą moimi ulubionymi, ale jeśli chodzi o coś nie serialowego, to:

"Więc kiedy szepce: – Kochasz mnie. Prawda czy fałsz? Odpowiadam: – Prawda." - Katniss Everdeen, Peeta Mellark.
"– Panno Granger, czy nie zamierza pani w przyszłości zająć się poważnie prawem czarodziejów? – zapytał Scrimgeour.
– Nie, nie zamierzam. Mam nadzieję zrobić coś dobrego dla świata!"
wiadomo :)
i zdecydowany numer jeden:
"Ja! Książki! I trochę inteligencji! Są ważniejsze rzeczy… przyjaźń i męstwo…i… och, Harry… bądź ostrożny!" - Hermiona Granger
Ups, miał być tylko jeden!
 
Jaka jest Twoja ocena z polskiego?
Z polskiego mam ocenę bardzo dobrą, innej mieć nie mogłam, przy samych piątkach i jednej czwórce. Oh, doprawdy jestem Hermioną...

Powinnam teraz nominować swoją 11, ale nie potrafię. Wszyscy przesyłacie mi znakomite linki, staram się czytać dzieła moich fanów, ale nie umiem pośród nich wybierać. Chcę jednak, żebyście dali szanse mojej koleżance od adminowania Wice, więc jedyny blog, aby nie być niesprawiedliwą wobec fanów, będzie blogiem osoby, którą znam. Więc, nominuję:

1) Wikę - http://l-p-i-s-m.blogspot.com/

I niestety, dalej wybrać nie potrafię. A oto moje pytanie, do niej.

1. KIEDY NASTĘPNY DŁUGI ROZDZIAŁ? :D




Do zobaczenia w piątek/sobotę kochani :>


2 komentarze:

  1. Jeeeeej! Jesteś ruda? To tak, jak ja :D I też jestem z Krakowa :)
    Tyle wspólnego :3

    Mam do Ciebie prośbę. Zrozumiem, jeśli odmówisz. Potrzebuję opinii i szczerej krytyki mojego opowiadania od kogoś obiektywnego. Bo niestety opinia mojego ukochanego czy kuzynek jest średnio krytyczna ;)
    Będzie mi miło jeśli pozytywnie rozpatrzysz moją prośbę :)
    http://ignis-vitae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie sie o Tobie dowiedzieć wiecej ;D
    Kraków <3
    Czekam na kolejne, wspaniale rozdzialy! ;)
    Zycze weny :*
    ~Madzia

    OdpowiedzUsuń